ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

sâmbătă, august 22, 2009

Floare din laseta






O data ce am terminat broderia,floarea e ca si terminata. Mai trebuie insa sa spalati pinza pe care ati brodat floarea.Aceasta spalare foloseste la ceva-se fixeaza mai bine desenul.Dupa ce o spalati,purcedeti cu mare atentie la descoasere,fara sa atingeti cu foarfeca nimic din ce ati brodat!
Trebiue doar sa trageti usor de floare si sa apucati cu virful foarfecii ata cu care ati insailat-o pe pinza.Iata de ce e important sa insailati cu o ata subtire si contrastanta,astfel o vedeti mai usor(parca v-am mai spus).
M-am gindit sa folosesc aceasta floare la o bereta sau sapca.Asa incit,o data ce-am descusut-o si am curatat-o de mustatile de ata,am pus ochiuri ajutindu-ma de croseta si de o pereche de andrele circulare(musai circulare!)Dar innainte i-am mai facut un bord de picioruse joase cu bleu inchis,astfel incit sa se vada mai bine conturul florii.
Cind am transpus pe andrele mi-au rezultat cca. 230 ochiuri.Am crescut ascuns la rindul urmator ajungind la 270 de ochiuri.Asta deoarece bereta trebuie sa iasa un pic bufanta.Firul cu care am lucrat eu e de grosime medie,asa incit voi veti adapta numarul de ochiuri in functie de firul cu care lucrati si in functie de cit o doriti de ampla.Mai faceti,mai desfaceti,asa cum fac si eu ca sa-mi iasa ceea ce vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu