ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

marți, octombrie 20, 2009

Manusi tricotate





Manusile fara degete sunt la moda ,unde mai pui ca se fac mai usor decit cele cu degete.Iata cum se fac! Va trebuie neaparat andrele circulare,sau andrele de ciorapi(5)astfel incit sa puteti lucra circular.
Am inceput de la incheietura miinii facind un elastic de cca 10cm.Lucrind cu lina de grosime medie am pus 50 de ochiuri.Dupa ce am terminat elasticul am lucrat ciorapeste tot pe 50 de ochiuri pe o lungime de 6cm. Este de la sine inteles ca masurile difera in functie de mina,asa incit adaptati masurile .Trebuie doar sa imbracati manusa din cind in cind ca sa va dati seama daca e bine.
O data ce am ajuns in dreptul degetului mare,am scazut 8 ochiuri pe care i-am repus pe andrea la rindul imediat urmator.Gaura ce rezulta(16 ochiuri), nu trebuie sa fie nici prea strinsa nici prea larga comparativ cu baza degetului mare. Se continua apoi lucrul normal pentru inca 3-4 cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu