ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

luni, august 24, 2009

Cozoroc





Va voi invata cum sa faceti cozorocul sepcii.Puteti sa-l faceti cu margini rotunjite sau patratoase ,mai lung sau mai scurt.Daca alegeti sa-l faceti scurt si patrat,puteti sa alegeti o croseta foarte subtire ca lucrul sa fie mai batos(asa cum trebuie sa fie cozorocul),rotunjiti capetele cu croseta la ultimele rinduri si gata.
Eu am ales varianta cealalta,cozorocul e mai lung si rotunjit,astfel incit,ca sa stea bine (sa dea umbra!) l-am intarit astfelì: Am facut practic un cozoroc dublat de broderie si de o folie de plastic transparenta.
Primul pas- am facut cu croseta cu fir bleu ,cozorocul de dedesupt.(este bine sa desenati mai intii o schita dupa care sa va orientati)Atentie,cind incepeti sa lucrati nu ancorati piciorusele chiar in buza bentitei ci la 2 rinduri mai sus pe dinafara,astfel incit sa creati un unghi de 180 grade intre sapca si cozoroc(vezi imaginea din dreapta).Lungimea cu care am inceput este cam de o treime din circumferinta totala a sepcii.
Dupa aceea am facut un snur de laseta pe care l-am insailat usor de jur imprejurul cozorocului.E doar insailat deorece asa imi va permite sa ascund toate firele de la brodat dedesuptul snurului,pe masura ce brodez.Da, deoarece voi broda cu albastru partea de deasupra,iar intre cele doua "foi" voi baga folia de plastic.
Asa cum v-am spus la broderia de laseta nu se fac noduri,dar aici,in mod exceptional va trebui sa le facem-foarte mici si ascunse pe dosul snurului care il avem pe bordul cozorocului.
Este deasemenea important sa ancorati firul uniform pe cele doua laturi ale cozorocului.Astfel broderia iese dreapta! Nu schimbati sensul de lucru la brodat atunci cind schimbati ata caci se vede!Plasa brodata ,fiind pe o suprafata mai mare ca la petalele florii se lasa,dar se va intinde pe masura ce innaintati,si mai ales la inchidere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu