ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

joi, august 20, 2009

laseta broderie





Urmeaza sa facem broderia florii,dupa ce e bine cusuta,fixata pe pinza.Va voi arata cum se face broderia in centru.Genul acesta de broderie se poate folosi pentru cercuri si ovale mai mici sau mai mari,pe care le intilnim in desene de laseta.
Eu am ales o culoare complementara,dar,asa cum v-am spus,daca sunteti incepatori e mai bine sa lucrati totul intr-o culoare.Am inceput prin a face de jur imprejurul cercului arcuri purtind acul pe deasupra firului astfel incit la fiecare arc se obtine o bucla.Incercati sa respectati pe cit posibil distantele,astfel incit arcurile sa aiba dimensiuni egale.Dupa primul rind de arcuri,urmatorul e identic doar ca in loc sa impungeti acul in snurul de laseta al cercului,il veti petrece peste arcul anterior facind mereu bucle cu acul.La fiecare rind de arcuri se petrec cu acul toate rindurile precedente.Ca sa iasa frumos se aranjeaza firul la fiecare arc,astfel incit sa se aseze linga firele celelalte.
Regula importanta-Atunci cind incepeti sa brodati puneti pe ac un fir foarte lung,(in functie de cit e cercul de mare-cca 1.5 m am pus eu).E bine asa deoarece pe tot parcursul broderiei nu veti fi nevoite sa schimbati firul si finisajul e mai frumos.
La sfirsit,cind ati terminat ajungind in centru purtati acul prin interiorul buclelor si "pierdeti" firul in snurul de laseta.
Iata imagini ajutatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu