ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

marți, august 25, 2009

Cozoroc




Am reciclat o folie de plastic subtire, transparenta de la ambalaje.Am desenat pe hirtie conturul cozorocului care trebuie sa coincida perefect ca forma cu cel bleu de dedesupt,doar ca va fi cu cca. 1cm mai mic,deoarece pe margini este snurul.Deci folia va fi ca dimensiune egala cu partea brodata in albastru. Dupa aceea am introdus folia intre cele doua "foi" -bleu si albastra.In vreo 2-3 puncte am cusut folia discret cu ata bleu,incercind sa o ancorez cit mai bine de partea de dedesupt astfel incit sa nu joace.Este esential ca folia sa intre in locas fara sa aiba joc,deci, e important sa taiati cit mai fidel forma ei.
Dupa ce am fixat folia , am brodat ultimul rind de broderie cu albastru,prinzind usor cu acul si baza de sus a cozorocului.
Si in sfirsit ,o ultima operatie este de a coase snurul de cozoroc. Am cusut discret pe urma insailarii,apoi am mai cusut si pe laterala snurului,astfel incit sa fie prins frumos de partea bleu de dedesupt.
Iata imaginile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu