ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

vineri, octombrie 30, 2009

Nasture arabesc







Un nasture crosetat este de mare efect,chiar si pe haine care nu au nimic de a face cu "handmade".Iata de ce am vrut sa va arat cum se face,asa ,ca sursa de inspiratie.Este un nasture cu o forma mai bizara,dar tocmai de aceea mai interesant!
Am inceput dindu-i o forma,dupa care am schimbat unghiul de lucru punind picioruse perpendicular pe micul arabesc .Am lucrat asa cum as lucra un botosel in miniatura,apoi l-am indesat cu vata.Am inchis lucrul si m-am intors pe fata,unde am brodat cu punct de zala(vezi explicatii la "CORSET").
Are mai putin de 2 cm,asa ca arta consta in a lucra miniatural.Chiar daca nu iese bine din prima nu va descurajati,ci exersati!
BAFTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu