ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

vineri, octombrie 16, 2009

Bratara crosetata





Iata o bratara crosetata ,in culori complementare cu feltru innauntru.Este u cadou frumos si usor de realizat pe care-l puteti face unei fiice adolescente!
Iata cum am facut-o:
Din lina netoarsa mov am facut un "taietel "de vreo 1 cm grosime(vezi explicatii -cum se obtine feltrul).
Apoi am ales fire de bumbac pe nuante ce se asorteaza si am lucrat de jur imprejurul feltrului cu picioruse foarte joase.Din loc in loc am facut arcuri de lantisor mici pe care ulterior am facut tot picioruse joase,avind grija sa mentin lucrul la diametru constant(cu alte cuvinte am incercat sa scad picioruse acolo unde era necesar).Nodurile de unde am reunit fire de culori diferite le-am ascuns pe dos ,bineinteles.O data terminat crosetatul am cusut cite o perluta ici colo,unde se vede lina netoarsa.Iata imaginile ajutatoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu