ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

miercuri, ianuarie 15, 2014

Am realizat cu ceva timp in urma un bolero imbinind 2 tehnici,cea irlandeza si free form.Am realizat mici detalii,ca de exemplu frunze ,flori si forme mai abstracte,pe care apoi le-am integrat folosind culori si puncte diferite,ca intr-un puzzle.Rezultatul este acesta:

Proba de rabdare a fost sa blochez si sa ascund capetele firelor caci am lucrat in 4 culori.Pe cit posibil se trag firele cu croseta prin zona lucrata,fara a face noduri.La asamblarea bucatilor crosetate anterior am avut mereu grija sa nu se onduleze  lucrul crosetat ,asezindu-l foarte des pe suprafata plana.Rabdarea mi-a fost rasplatita,zic eu.Ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu