ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

luni, noiembrie 02, 2009

Manusi crosetate






Iata-ma-s cu niste manusi crosetate foarte usor de facut, "cit ai zice peste"!!! Am ales o lina cu fir destul de subtire si o culoare destul de indrazneata,drept pentru care ma voi limita sa fac doar manusi si fular(gitar)
Am facut un lant,astfel incit sa cuprinda ca dimensiune latimea maxima a miinii.Dupa aceea am lucrat drept dupa diagrama pe care o vedeti, doar ca eu ma facut doar 2 picioruse,nu 3 asa cum e in imagine;am lucrat drept fara sa cresc deoarece lucrul are o elasticitate corespunzatoare.Dupa cca 15 cm am lasat un spatiu nelucrat si am pus 20 de zale de lantisor, in locul degetului mare.

Un comentariu: